FAQ - Často kladené otázky
Vybrali sme najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov s cieľom uľahčiť nakupovanie na našej internetovej stránke. Ak ste medzi nimi nenašli to, čo vás zaujíma, pošlite nám dopyt prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo e-mailom a radi odpovieme na všetky vaše otázky.
-Ako uskutočniť nákup?
Nákup v našom internetovom obchode je jednoduchý a rýchly. Akonáhle si vyberiete produkt, potrebujete ho pridať do košíka a potom prejsť na platbu, kde zadáte svoje dodacie údaje a potvrdíte nákup.
+Ako pridať do košíka viaceré produkty?
Po pridaní jedného produktu do košíka môžete pridať ďalšie produkty výberom možnosti 'Pokračovať v nákupe'. Akonáhle vložíte požadované produkty do košíka, prejdite na platbu a zadajte vaše dodacie údaje.
+Je potrebné prihlásiť sa, aby sme si mohli objednať?
Nie. Nákup môžete uskutočniť bez prihlásenia na internetovej stránke.
+Kto doručuje balík?
Balík sa doručuje prostredníctvom kuriérskej služby. Vyhradzujeme si právo na zmenu zmluvného partnera pre doručovanie zásielok.
+Ako rýchlo posielate balík?
Akonáhle dokončíte nákup, balík sa odovzdáva kuriérovi do jedného pracovného dňa a doručenie môžete očakávať najneskôr do piatich dní od odoslania tovaru.
+Ako vykonať platbu?
Platba sa realizuje na dobierku, teda pri vyzdvihnutí balíka. Platbu je možné vykonať aj prostredníctvom systému PayPal, kreditných kariet a platobného príkazu, ak je to uvedené na predajnej stránke.
+Doplnkové služby
Ak sa pri platbe rozhodnete pre prednostné doručenie, to znamená, že najprv spracujeme vašu objednávku a okamžite pošleme produkt. Nákupným procesom si môžete priplatiť za poistenie balíka, čo znamená, že ak počas prepravy dôjde k poškodeniu, poškodený produkt vymeníme bez zbytočných otázok.
+Dajú sa výrobky osobne prevziať?
Neexistuje možnosť osobne si prevziať produkt, pretože ide o internetový obchod a nemáme fyzickú pobočku. Nákup je možný iba prostredníctvom internetového obchodu.
+Bezpečnosť údajov
Nákup na našej stránke je veľmi bezpečný. Používame najpokročilejšie spôsoby šifrovania a iné bezpečnostné protokoly, aby údaje našich zákazníkov boli 100% bezpečné.
Vaše údaje sú chránené a nebudeme ich zdieľať s tretími stranami. Vaše osobné údaje použijeme výlučne na účely objednávky a na zasielanie určitých informačných materiálov.
+Chcem si objednať väčšie množstvo produktov! Ako je to možné urobiť?
V prípade, že si chcete objednať väčšie množstvo produktov alebo s nami spolupracovať, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktnej stránky, aby sme sa dohodli na rôznych možnostiach spolupráce.
+Ako môžem vrátiť produkt?
Kupujúci je povinný písomne informovať predávajúceho o úmysle odstúpiť od nákupu najneskôr v lehote uvedenej na stránke, na ktorej si produkt kúpil.
+Objednal som si produkt, ale ešte nebol doručený, koho mám kontaktovať?
V prípade, že uplynul plánovaný čas na doručenie a ešte ste balík nedostali, pošlite nám dopyt na e-mailovú adresu zákazníckej podpory, ktorá sa nachádza v spodnej časti webovej stránky.